Data e postimit: 2014-08-20 14:47:28
Lexime: 2716
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Njeriu vdes nga inati !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ma inati,se inati !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Njeriu cdo ditë vdes nga pak
Autori: Anarisa-sweet · Lloji: Poezi lirike · Tema: Vendit tem
Kur te vdes,le te bahem bar Ne malet e mia ne pranvere Ne vjeshte do te bahem fare. Kur te vdes,le te bahem uje E fryma eme avull, Ne fusha do te bie shi. Kur te vdes,le te bahem gur Ne skajin e vendit tem Te qindroj kufi.
Autori: silvana patarria · Lloji: Poezi kolone · Tema: besimi tek Zoti
Mos u mbeshtet tek muri se rrezohet e te ze mos u mbeshtet tek njeriu se vdes e te le por mbeshtetu tek Zoti se ai eshte nje
Autori: Patarrina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Beso
Mos u mbeshtet tek muri se rrezohet e te ze mos u mbeshtet tek njeriu se vdes e te le por mbeshtetu tek Zoti se ai eshte nje
Autori: ona · Lloji: Poezi personale · Tema: per ato qe me kane inate
vetes tinme Tjert let thon ca te dojn mu vlerat lart po me cojn un i shumzoj me 0000000 ata ala spo me kuptojne Ipershendes te gjithe ato qe me kane ''INATE''
Autori: Edvin Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ♾
Nese pa ty Nese pa ty do me duhet te vuaj Atehere le te mbetem nje i huaj Nese pa ty te jetoj eshte e shkruar Atehere lerme te vdes duke u munduar E nese pa ty eshte e thene te vdes Do vdes zemra po shpirti do mbes E nese pa ty lulet smbaj...
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dramatike · Tema: vendi
shqiperia eshte vendi ku linda dhe do vdes ku jetova me nder dhe shprej vendi im i dashur ty te dua shume Tek ty mesova te flas te hell hapat e pare te shkruaj te lexoj te kujtoj dhe harroj Ty te dua shume sepse jam rritur tek ti ...
Autori: ergilatalo · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
Te dua te pres Nuk dua te vdes Me yjet e nates Une te pershendes, Kujto eren e malit Kujto eren e lehte Kujto zemren time Qe te don per jete. Ah sa nate e lumtur Ah sa nate e qete Gjithmon me kujtohesh Nga ora 12-te. Te dua pa mase Te...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: liria
LIRIA liria pa dashuri si nëna pa fëmijë. Dashuria pa takim , si pranvera pa lulëzim. Ne mes natës, jam e pikëlluar. ...
Autori: Desion Malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Kur ti mendon se te urrej une me shume te dashuro. Kur ti mendon se nuk te shikoj me shume te veshgoj. Kur inati per mua te te pushtoj une do te jem afer te ta zvogeloj. Kur malli kraharorin do ta caj une do jem afer deri sa vdekja te na nd...
Autori: Livia Sadikaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashuria per atdheun
Atdheu Vendi ku kam lindur, Vendi ku jam rritur, Vendi qe do vdes, E do vdes me shpres Aty ku te gjithe me duan e i dua. Aty ku pa e vrare mendjen gaboj, dhe gjithe endrrat i realizoj. Shtepia ime eshte aty. Te gjithe e shohin me sy. Me vone...
Autori: katerina iljazi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ca bone mir ?
njerezit flasin nga inati por ti mos u merzit ktu e ke nje person qe kujdeset nate e dite e di qe shpesh djemte premtojne rrena beso zemren tende seriozisht kam ra mrena ka nje bote pa fund tek syte e tu emocinohem...emocionohem sdua ti japi...
Autori: Elonaa · Lloji: Fabul · Tema: Luani dhe Miu
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com